Emotions Cup
Design agency: Backbone brandingArt director: Stepan Azaryan
Designer: Karen Gevorgyan
Illustrator: Narine Manvelyan
Client: Gawatt
Type Of Work: Commercial Work
Country: Armenia
- See more at: http://www.packagingoftheworld.com/2014/08/emotions-cup.html#sthash.AkibCr8l.dpuf
ที่มารูปภาพ :
หน่วยงานการออกแบบ: หัวใจการสร้างตราสินค้า
ผู้อำนวยการศิลปะ: Stepan Azaryan
ออกแบบ: Karen Gevorgyan
การ์ตูน: Narine Manvelyan
ลูกค้า: Gawatt
ประเภทของงาน: งานเชิงพาณิชย์
ประเทศ: อาร์เมเนีย
- ดูเพิ่มเติมได้ที่: http://www.packagingoftheworld.com/2014/08/emotions-cup.html#sthash.AkibCr8l.dpuf
Customise the faces by your mood and let them lead your emotions. Above the main identity of Gawatt take-out coffee shop , we had a task of creating series of souvenir cups. We came up with an idea of cups with different emotions. Customers can change the face expression of their cup by relating to their current
mood .
- See more at: http://www.packagingoftheworld.com/2014/08/emotions-cup.html#sthash.AkibCr8l.dpuf
ปรับแต่งใบหน้าโดยอารมณ์ของคุณและให้พวกเขานำไปสู่อารมณ์ของคุณ ด้านบนตัวหลักของ Gawatt ร้านกาแฟจะออกเรามีงานของการสร้างชุดของถ้วยของที่ระลึก เรามากับความคิดของถ้วยกับอารมณ์ที่แตกต่างกัน ลูกค้าสามารถเปลี่ยนการแสดงออกใบหน้าของถ้วยของพวกเขาโดยที่เกี่ยวข้องกับอารมณ์ปัจจุบันของพวกเขา
- ดูเพิ่มเติมได้ที่: http://www.packagingoftheworld.com/2014/08/emotions-cup.html#sthash.AkibCr8l.dpuf
ที่มารูปภาพ :
ที่มาแหล่งข้อมูล :http://www.packagingoftheworld.com/2014/08/emotions-cup.html#sthash.AkibCr8l.dpuf
Gutfried (Concept)
ที่มารูปภาพ :
Designed by Baita Design Studio, Brazil.
Gutfried is a traditional German delicatessen manufacturer, searching for an innovative packaging design for the poultry sausage in order to differentiate from the competitors.
The new packaging concept should only be for the outer packaging of the product and should be innovative, modern, high quality, visually appealing, attention-grabbing and practical while being environmentally-friend and resource-saving packaging materials.
A plastic cup in the form of the product, with a cap so the once opened sausage keeps fresh for a longer time.
- See more at: http://www.packagingoftheworld.com/2011/08/gutfried-concept.html#sthash.HWfwtDLB.dpuf
ออกแบบโดย Baita ดีไซน์สตูดิโอ, ประเทศบราซิล
แนวคิดบรรจุภัณฑ์ใหม่ควรจะมีเพียงสำหรับบรรจุภัณฑ์ภายนอกของผลิตภัณฑ์และควรจะเป็นนวัตกรรมที่ทันสมัยที่มีคุณภาพสูงดึงดูดสายตาให้ความสนใจโลภและการปฏิบัติในขณะที่สิ่งแวดล้อมเพื่อนและวัสดุบรรจุภัณฑ์ที่ประหยัดทรัพยากร
ถ้วยพลาสติกในรูปแบบของผลิตภัณฑ์ที่มีฝาดังนั้นไส้กรอกเมื่อเปิดช่วยให้สดเป็นเวลานาน
- ดูเพิ่มเติมได้ที่: http://www.packagingoftheworld.com/2011/08/gutfried-concept.html#sthash.HWfwtDLB.dpuf
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ที่มาแหล่งข้อมูล :http://www.packagingoftheworld.com/2011/08/gutfried-concept.html#sthash.HWfwtDLB.dpuf
Packaging Trendsetting, One Eighty Cream for Men
ที่มารูปภาพ :
By G+ Author: Elizabeth Sanchez.
Winner of the Stora Enso – Recreate Packaging Contest 2012, this package was design by Finnish Nikolo Kerimov, with the help of Juho Kruskopf and Arttu Kuismaf. Kerimov has the following written on his Behance profile about the project:
The packaging is designed to be a sculptural, aesthetic and functional. By using the product, the packaging shapes into a different forms. Geometrical shapes create interesting patterns that live through the product.Jury’s comments: “This entry has huge business potential. It can be used for all kinds of product families, and can replace very big volumes of non-recyclable materials. The use of material is thoughtful, and the functionality and aesthetics of the texture make sense. Not revolutionary, but simple, OneEighty stands out as a production-ready design with extremely wide range of possible end use applications.”
Read more at
โดย G + ผู้เขียน: เอลิซาเบชี
ผู้ชนะของ Stora Enso - สร้างการประกวดบรรจุภัณฑ์ 2012, แพคเกจนี้คือการออกแบบโดยฟินแลนด์ Nikolo Kerimov ด้วยความช่วยเหลือของ Juho Kruskopf และ Arttu Kuismaf Kerimov มีดังต่อไปเขียนในรายละเอียด Behance ของเขาเกี่ยวกับโครงการนี้
บรรจุภัณฑ์ที่ได้รับการออกแบบให้เป็นประติมากรรมที่สวยงามและการทำงาน โดยการใช้ผลิตภัณฑ์บรรจุภัณฑ์รูปทรงเป็นรูปแบบที่แตกต่างกัน รูปทรงเรขาคณิตสร้างรูปแบบที่น่าสนใจที่มีชีวิตอยู่ผ่านความคิดเห็น product.Jury ว่า "รายการนี้มีศักยภาพทางธุรกิจขนาดใหญ่ มันสามารถใช้สำหรับทุกชนิดของตระกูลผลิตภัณฑ์และสามารถแทนที่ไดรฟ์ขนาดใหญ่มากของวัสดุที่ไม่สามารถรีไซเคิลได้ การใช้วัสดุที่มีความคิดและการทำงานและความสวยงามของพื้นผิวให้ความรู้สึก ไม่ปฏิวัติ แต่ง่าย OneEighty ยืนออกการออกแบบการผลิตพร้อมกับหลากหลายมากของการใช้งานการใช้งานที่เป็นไปได้ "
ฉันได้ตัดสินใจที่ฉันไม่จำเป็นต้องอธิบายให้คุณว่าทำไมบรรจุภัณฑ์นี้เป็นอัจฉริยะ ... ดังนั้นฉันเคยชิน
อ่านเพิ่มเติมได้ที่ http://thepackaginginsider.com/packaging-trendsetting-one-eighty-cream-for-men/#ltQzrDb4et6zKbxj.99
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ที่มารูปภาพ :
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น